Rólam

Sziasztok!

Viktor vagyok, és bemutatkozom nektek röviden és elmondom nektek mi a célom, mivel foglalkozom és miért jó ha kapcsolatba léptek velem. A teljes nevem Doma Miklós Viktor. Magyarországon születtem és egy kis faluban nőttem fel állatok között. Már egészen gyerekkoromban is érdekelt hogyan tudok segíteni először csak az állatoknak. Az élet úgy hozta, hogy Németországba kerültem és találkoztam ezzel a szakmával.

Azonnal tudtam mit kell tennem, habozás nélkül bele is vágtam, mert a pénzügyi biztonság hatalmas segítség, a nyugodt életvitel egyik sarokköve! Főleg a családosoknak/nagycsaládosoknak!

Beléptem hát a jelenlegi cégemhez ami a Deutsche Vermögensberatung AG (továbbiakban DVAG)!Ahol olyan lehetőséget kaptam, hogy az ügyfelek pénzügyeit segítek intézni,számukra is átláthatóan!

Elindítottam vállalkozásom és azt dolgozom amit mindig is akartam!Valamilyen formában az emberek segítségére lenni!Az ügyfelek idejét,és energiáját igyekszünk megspórolni(rugalmas időpontok személyes/online megbeszélésekre,ügyintézésre)
/előzetes egyeztetés után akár vasárnap,ünnepnap is 10-18. óráig tudunk időpontot adni/

A célom hogy minél több emberhez/családhoz tudjak (én,vagy képzett csapatom egy tagja) eljutni és segíteni!
Mindenkinek legyen egy ügyintézője akire nyugodt szívvel bízza pénzügyeit,aki gyorsan rugalmasan tudja intézni problémáit(hétvégén és ünnepnap is elérhető)!
Esetleges kárrendezési igényét bedolgozza,és kármentesítést elindítja,és tájékoztatást ad mi a következő lépés,hogyan fog zajlani,és hol tart az ügy(és nem internetes átverés/csalás áldozata lett)!
Csapatunk azon dolgozik hogy pénzügyi szempontból ne legyen ami megakadályozza céljai elérésében,legyen az akár egy ház/lakás megvásárlása,akár a mindennapi dolgokhoz szükséges/ajánlott biztosítás,megtakarítás megléte
Vagy a kiszámítható pénzügyi gyarapodáselérése, vagy ha most költözött/közeljövőben tervez Németországba költözni vagy csak dolgozni jönne ki,magyar nyelven nyújthassak segítséget a kötelező dolgok meglétében(bankszámla,autóbiztosítás,felelősségbiztosítás kölcsönstb….).

FONTOS!!

CSAKIS AZ EMAIL CÍMRE KIKÜLDÖTT ADATVÉDELMI NYILATKOZAT ELFOGADÁSA UTÁN TUDOK BÁRMIT ELINTÉZNI/KISZÁMOLNI,AJÁNLATOKAT KÉSZÍTENI!

GDPR,az uniós adatvédelmi törvény miatt kötelező!

CSAKIS A RAJTUNK KERESZTÜL KÖTÖTT SZERZŐDÉSEKKEL KAPCSOLATBAN JÁRHATOK EL AZ ÜGYFÉL NEVÉBEN!!
(tehát aok-t,rendőrséget,finanzamt-ot,stb. NINCS JOGOSULTSÁGOM az ügyfél nevében hívni !!)

A mai világban sokminden bizonytalan és kiszámíthatatlan,DE NEM MUSZÁJ hogy a pénzügyei/biztosítási is idetartozzanak! Élj tudatosan,teremts biztos jövőt magadnak,családodnak,gyerekeidnek!
Tudd a legfontosabbakat biztonságban!

Miért jobb ha nálunk kötöd meg biztosításaid,megtakarításaid(vagy hozod át hozzánk őket) mint egy postán,bankban vagy online automata rendszeren?
A legfontosabb talán hogy ezekben az esetekben nincs egy állandó kontakt,akivel megismeritek egymást,emellett mindent el lehet intézni egy helyen,termin és sorbanállás nélkül!

Más,fontos szempontok még: – darabra kezelik az ügyfeleket,nincs kapcsolat tartás!

-nem igényfelmérés alapján ajánlanak biztosítást,dolgoznak ki pénzügyi és biztosítási tervet a rövid és hosszabb távú igények/célok elérésére!

-más biztosításokat nem biztos hogy figyelembe vesznek külsős biztosítótól! (Jelentős kedvezményektől eshet el az ügyfél!)

-RUGALMASSÁG! A legtöbb hivatal és fiók 16-17 óráig tart nyitva,ha munkaideje nem engedi lehetetlen bejutni(vagy erre pazarol egy szabadnapot)
ezzel szemben nekünk üzenetet 0-24órában küldhet WhatsAppra,e-mailben,vagy facebookos oldalunkra!

mit tud elintézni egy üzenettel? sorolom: kárbejelentés,visszahívás kérése,szerződés kötési szándék jelzése,kérdések problémák megválaszolása,személyes találkozó/online meeting kérése
. értékelés/vélemények/észrevételek

. Üzenet küldése
. Visszahívás kérése

Mi nem egy online biztosító vagyunk,nekünk az ügyfél céljai állnak az első helyen Pl.:szerződéskötés előtt személyesen vagy online meetingen
(online csak nagyon nagy távolság esetén,igyekszünk személyesek maradni)
igyekszünk érthetővé tenni magyar nyelven,és tisztázni az ügyféllel mit is tartalmaz a szerződés.
meddig szól a szerződés,mennyi a havi díja,hogyan szeretné fizetni,mire van lebiztosítva pontosan…
és minden felmerülő kérdésre megkeressük a választ.Az elégedett ügyfél jelent nekünk sikert.

Tanácsadás,érdeklődés,kárrendezés,káreset felvétel,WhatsAppon,e-mailben 0-24ben fogadjuk üzeneteket,és lehető leggyorsabban reagálunk rá!
Telefonos megbeszélés időpont nélkül.(Ha nem veszi fel senki,a lehető leghamarabb visszahívjuk önt! (Ne legyen letiltva a számkijelzés!)
Személyes megbeszélés időpont egyeztetés után a hét bármelyik napján!
Ügyintézéshez nem kell szabadnapot kivenni,vagy hamarabb eljönni a munkából,egy üzenet vagy telefonhívás és a legközelebbi nyitvatartási időben elindul ügye rendezése!
Az idejét maga ossza be,az elintézni valók igazodjanak magához ne maga az elintézni valókhoz!

A BízdRámNémetországban csapata azon dolgozik,hogy ügyfeleinknek ne kelljen 8-12 órás munka után még azzal törődnie,hogy az ügyfélszolgálati számon 20 30 sőt 45 percet is várakoztatják
és aztán bekapcsolnak egy ügyintézőt aki vagy segítőkész lesz és megértő(főleg ha nyelvi problémák is adódnak)vagy pedig nembiztos hogy akar érdemben segíteni -úgyis10perc múlva vége a melónak,stresszes..
. vagy nehezen érti az akcentust…1000oka lehet –

Pontosan mi az amiben segítségére tudunk lenni?
Főbb tevékenységek:

-Meglévő biztosítások,hitelek,megtakarítások átszámolása,ajánlat készítése,bónuszok beszámolása,összehasonlító eredmény. -ezt akár online is igénybe vehetik az ügyfelek,anélkül készítünk ajánlatot,hogy
szerződés kötési kötelezettséget vállalna az ügyfél,vagy munkadíjat számítanánk fel érte!
(mennyivel kerülne kevesebbe havonta a biztosítások/hitelek/megtakarítások
havidíjja,kedvezményekkel együtt,ha nálunk köti újra őket az ügyfél)

-Bankszámlanyitás

-Kölcsön igénylése

-Biztosítások megkötése (németország több 100 fajta biztosítást kínál,nálunk mindent megtalál! autó,lakás,felelősség,üveg,baleset,kisállat felelősség/egészségbiztosítás,ingatlan,munkaképtelenségi
ápolási,jogi biztosítás és sok minden más,amit nem talál a menüben felsorolva írjon nekünk e-mailben vay WhatsAppon és azonnal adunk további tájékoztatást a termékről)

-Megtakarítások kötése,kezelése,kifizettetése,(pl.:nyugdíj megtakarítás,életbiztosítás megtakarítással,gyerekeknek szánt 18.évesen felhasználható vagy tovább kamatoztatható lekötés,
. lakástakarék kedvezményes hitel lehetőséggel! Ideális ha lakást ujítna fel,vállalkozásához kellene indulótőke,szalon megnyitása
. FELÚJÍTÁSA,bővítése)
-Állami támogatások megszerzésének segítése,információk milyen támogatásban van joga részesülni

-Biztosítások által fedezett kár rendezése,jegyzőkönyvezése,teljes ügyintézés (az ügyfélnek lejelenteni kell,aláírni,és megvárni az utalást,vagy javítás után a számlát továbbítsa nekünk)

-Naprakész információk!Új lehetőségek,kedvezményekről kapcsolatos információkról,szerződésmódosítási pontok(évforduló,meghosszabbítási és felmondási lehetőséggel,olcsóbb díjkategóriába kerülés)
azonnali megkereséssel (e-Mail,telefon) igyekszünk ügyfeleinket naprakészen és tájékoztatva tartani lehetőségeikről,jogaikról vagy esetleges kötelezettségükről.(fizetés elmaradás,díj nem fizetés,fizetési emlékeztető,
az elmaradt összeg pontosan €ban,ha felszólítás érkezik,tájékoztatás hogy a biztosítás él-e még)

-Az első személyes találkozón ingyenes pénzügyi analízis,célok megfogalmazása/összegyüjtése

-Személyre szóló pénzügyi terv elkészítése a megadott célok eléréséhez,megadott időn belül

-Személyes képviselet a biztosítónál,bankoknál(kölcsön,lakásvásárlás,számlanyitás esetén)
Tehát az ügyfélnek nem kell a bizzosítóval,bankal,takarékokkal és az ügyfélszolgálatokkal telefonálnia németül
\természetesen a nálunk kötött szerződésekre vonatkozóan,más biztosítónál bankokban nem járhatunk el!\
maximum időpont egyeztetés miatt hívják fel ha kárszakértő bevonására,vagy ha a biztosító által kijelölt werkstadtba viszi az autót pl.)

-Tervünk,hogy hosszútávon együtt dolgozzunk ügyfeleinkkel,végig kísérjük a kitűzött célokra kidolgozott terveket!
(szükség/megbeszélés esetén módosítás,pl.:házaspár egyik tagja munkanélküli lett,kevesebb a bevétel.
Vannak olyan biztosítások amiket fel lehet függeszteni a fizetését pár hónapra,míg helyre áll a családi kassza.
És mivel nem felmondásról van szó,így erre az időre is biztosítva van az ügyfél)

Mibe kerül az ügyfeleinknek átfogó szolgáltatásaink?!

Természetesen szolgáltatásaink díjmentesek,ügyintézésért nem kerül felszámolásra semmilyen összeg sem előre sem pedig utólag!

Ha elégedett szolgáltatásainkkal és az ügyintézéssel akkor ajánljon tovább ismerőseinek,barátoknak,hogy minél több emberhez tudjon csapatunk eljutni,és minél több családnak segíthessünk eléri céljIait!

Küldjön visszajelzést itt az oldalon, e-mailben,Facebook oldalunkon.
Véleménye,észrevétele fontos számunkra!

Eredményes böngészést kíván az ön ügyintézője: Doma Miklós Viktor